جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان مشهد برگزار شد

جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مشهد مقدس با حضور دادستان مرکز استان و مدیرکل زندان های خراسان رضوی و حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، در این جلسه شریف نژاد مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مشهد به ارائه گزارشی از اقدامات ۶ ماهه انجمن مشهد در بخش های مختلف نظیر معیشتی ، درمان، تحصیل، لوازم ضروری زندگی پرداخت و فرآیند هایی که در حوزه هزینه ای ، درآمدی و حمایتی نیاز به مصوبه هیأت مدیره داشت را مطرح کرد.

جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان مشهد برگزار شد
در ادامه روشان مدیرکل زندانهای خراسان رضوی نیز ضمن قدردانی از خدمات جاری و در دست اقدام در حوزه های حمایت از خانواده زندانیان گفت: خانواده زندانیان عائله سازمان هستند و حمایت و توجه ویژه نسبت به خانواده زندانیان همواره جزء دغدغه ها و اولویت های سازمانی است که باید در این خصوص از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرد و خدمات حمایتی را متناسب با نیاز خانواده ها توسعه داد.
درودی دادستان مرکز استان و رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان مشهد نیز ضمن تأکید بر فراگیری و استمرار خدمات حمایتی تا رفع نیاز کامل مخصوصا در خصوص فرزندان زندانیان گفت: مددکاران انجمن ها باید وضعیت تحصیل فرزندان زندانیان را مستمر رصد کنند تا کودکی به علت نیاز از تحصیل باز نماند.

جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان مشهد برگزار شد

جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان مشهد برگزار شد
در حاشیه این نشست از فرزندان زندانی که در مسابقه نقاشی و داستان نویسی با موضوع نماز موفق به کسب رتبه شده بودند، تقدیر به عمل آمد و به ۲۰ نفر از همسران زندانی که دوره آموزشی خیاطی را با موفقیت سپری کرده بودند، گواهی نامه رسمی مهارت اعطا شد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha